* Brandient 101

Prima carte despre pionieratul in designul de brand in Romania

Brandient, celebra companie rpmaneasca dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand lanseaza “Brandient 101”, prima carte romaneasca dedicata designului de brand autohton si care aduna 101 identitati vizuale de corporatii si produse, desenate de companie in primii opt ani de existenta.

“Designul trebuie sa rezolve probleme si oportunitati reale de business si este o investitie cu durata foarte mare de viata. Dupa o jumatate de secol de uniformitate cenusie si colectivism, designul ofera individualitate si culoare. Din acest punct de vedere, in Romania, ne-am aflat in locul potrivit, la momentul potrivit.”
— Cristian ‘Kit’ Paul, Creative Partner Brandient.

Cartea este o premiera pe piata autohtona si prezinta, sub forma unei colectii elegante, activitatea de pionierat in branding pe care compania a desfasurat-o in Romania. Identitatile grafice semnate Brandient fac deja parte din peisajul cotidian si este sigur ca orice roman a intrat in contact cu cel putin una dintre ele. In plus, multe sunt detinatoarele unor prestigioase premii internationale de design si branding, fiind publicate in carti de specialitate.

Cartea “Brandient 101” este disponibila intr-o editie speciala limitata, de numai 101 exemplare numerotate si semnate, exclusiv la Libraria Carturesti, str. Arthur Verona, 13. La aceeasi adresa, expozitia inedita “Brandient 101. Identitati grafice romanesti”, este deschisa publicului in perioada 26 martie – 7 aprilie.

Daca ti-a placut acest articol poti sa lasi un comentariu sau sa subscrii la acest blog, iar viitoarele articole vor fi trimise catre "feed reader"-ul tau.

Comentarii

Nu consider ca merita cumparata cartea aceasta avand in vedere continutul lipsa. Sa-ti prezinti cate un logo pe pagina, fara a avea macar un studiu de caz sau mai multe detalii / materiale despre cum s-a aplicat acea identitate, mi se pare un pic megaloman. Sa-i cred pe cuvant si sa le admir operele de arta. Am rasfoit-o si mi s-a parut culmea ca exista greseli de spatiere (intr-o carte de design!! de pionierat chiar!!).
Exista carti de design de unde ai avea ce sa inveti, iar una cu designul/branding-ul in Romania este prematur sa citesti si sa speri ca ai ceva de invatat din ea.
Mi se pare mai mult o miscare de PR, adresata clientilor actuali si viitori.
Am fost si la evenimentul de lansare… cu mari sperante, cumva ii apreciam pentru munca lor. Am fost foarte dezamagita. Pe langa PR-ul “tipat” de Aneta, si designerii au avut un discurs foarte negativist… Nimic constructiv, doar lamentari despre cat de jalnic e in Romania… si cam atat.

Lasa un comentariu

(necesar)

(nu va fi facut public)(necesar)