* Siguranţa e chic
Cum să convingi oamenii să facă ceva ce-i incomodează?
Câteva exemple din istorie:
-spanacul a fost reinventat de apariţia lui Popeye in 1971
-Bernays a crescut vânzările cărţilor cerând construirea caselor cu bibliotecă incorporată
-McDonald’s a crescut standardele de igienă din băi pentru multe ţări
etc.
Băieţii de la Ogilvy&Mather au adus în discuţie faptul că Volvo a inventat centura de siguranţă. A transformat conceptul într-unul foarte în vogă şi a obţinut două lucruri: awareness (de parcă mai avea nevoie) şi responsabilizare socială. Deci o bilă albă la capitolul imagine, vă rog. Mulţumesc.
Daca ti-a placut acest articol poti sa lasi un comentariu sau sa subscrii la acest blog, iar viitoarele articole vor fi trimise catre "feed reader"-ul tau.
yey. ce ma bucura acest clip.
ma bucura ca imi valideaza unele idei.
si anume una de prin 2007… nu e identica desigur, dar e acelasi concept.
mc de clip