* O lume la picioarele tale

De cate ori in viata ai simti ca plutesti? De obicei senzatia este conditionata de anumiti factori de tip emotional sau fizic gen apa, nori, fluturi in stomac. Insa ce ai zice daca te-ai putea simti asa in fiecare zi cum intri in propria casa?

Noul spot Piritex realizat de Next Advertising iti descrie o senzatie pe care anumite tipuri de pardoseli ti-o ofera in fiecare zi. Piritex iti descrie lumea de la picioarele tale, poate putin altfel decat esti tu obisnuit s-o vezi.

“Pe langa atributele estetice, podeaua – parchetul, covoarele, mocheta, trebuie sa-ti placa atunci cand le atingi. De aceea, ne-am concentrat pe senzorial, pe placerea pe care un produs bine lucrat ti-o ofera. Spotul nostru vorbeste despre cum sa simiti ca plutesti atunci cand pui piciorul jos”, a declarat Mihaela Neatu, Copywriter Next Advertising.

Echipa ce a lucrat la realizarea spotului este formata din Liviu David, Alexandra Irimia, Mihaela Neatu – Creatie, Cristina Umbra – Media, Ingrid Weber, Sorin Popescu – Client Service. Spotul a fost regizat de Hypno si produs de MME.

Campania ruleaza pe urmatoarele posturi: Antena 1, Kanal D, OTV, Euforia, Romantica, Hallmark, National Geographic, MGM.

Concept pur romanesc, Piritex, gratie unei cote de 30%, este lider de piata in Romania in domeniul pardoselilor. Recent, Piritex a comisionat noul sau sediu din Ploiesti, alaturi de un nou centru logistic, de 10.000 mp, care dispune de facilitati moderne de depozitare. Piritex comercializeaza majoritatea tipurilor de pardoseala atat pentru aplicatii rezidentiale cat si non-rezidentiale: pardoseli din lemn, laminate, textile, PVC, tehnice. Compania gestioneaza foarte bine riscul existent pe piata prin acoperirea celor trei canale principale: distributie (piata reseller), retail (consumatori finali), proiecte (Business-to-Business). Produsele Piritex se adreseaza traficului domestic (trafic scazut si mediu), si utilizarii profesionale (trafic intens si extrem).

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de consultanta de marketing , creatie, media, PR, productie si BTL. Din 2001, anul infiintarii, a functionat in parteneriat cu shopul de creatie Cap, sub numele de NextCap. Colaborarea cu Cap continua pe urmatoarele branduri : Murfatlar, Unirea, Zaraza, Biborteni, Limo, Salonta, Principal, Matache Macelaru’, Trenta Pizza, Tammy etc, iar din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.

Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Banca Transilvania, Aegon, dufa Deutek, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra/Qfort, The Money Channel, NewCom/Injoy, Fan Courier, Vodafone, Tymbark, BoConcept, Advent, Greenpeace, Salvati Delta, Ceramica Iasi, Flo & Jo si Fundatia Copii in Dificultate, etc

Daca ti-a placut acest articol poti sa lasi un comentariu sau sa subscrii la acest blog, iar viitoarele articole vor fi trimise catre "feed reader"-ul tau.

Comentarii

Nici un comentariu.

Lasa un comentariu

(necesar)

(nu va fi facut public)(necesar)