* Excess

Cândva un prof a zis o treabă inteligentă: “mesajele repetate în exces se imprimă în mintea consumatorului, vrând-nevrând.”

OK, nu e apogeul metafizic al advertisingului sau PR-ului, dar dă rezultate. Cu toate că devine agresiv. Par exemple, mult-cunoscutul “pentru sănătatea dumneavoastră, evitaţi excesul de sare, zahăr şi grăsimi” care nu-ţi apare în minte când îţi condimentezi mâncarea, dar se instalează ca o voce mică şi enervantă a conştiinţei care te determină să fii moderat.

Am observat o tendinţă a ideii de “don’t drink and drive” în ultima perioadă.

1. Saatchi and Saatchi România

2. VWK, USA

3. DLV/BBDO, Milan, Italy

Daca ti-a placut acest articol poti sa lasi un comentariu sau sa subscrii la acest blog, iar viitoarele articole vor fi trimise catre "feed reader"-ul tau.

Comentarii

Nici un comentariu.

Lasa un comentariu

(necesar)

(nu va fi facut public)(necesar)