* Cuculand

Brandient creeaza Cuculand™ in tara tuturor imposibilitatilor

La initiativa unui grup de tineri investitori si manageri romani, Brandient a creat Cuculand™, un brand cu
vocatie universala, dar inspirat de trairile romanilor din vremurile noastre. Prima “intrupare” a acestui
brand generos este Cuculand™ Ice Tea, deja prezent in retail printr-o distributie selectiva.

Numele creat de Brandient nu este doar memorabil, ci reuseste sa si rezoneze imediat la viata contemporana a celor care simt ca traiesc in Cuculand™. Pozitionat in atitudine, spirit militant, cult-brand si calitate premium, Cuculand™ poate fi “citit” alternativ ca lumea in care traim, lumea in care vrem sa evadam sau lumea care ne asteapta. Sloganul “Pur si liber” ii atrage pe cei tineri la suflet si inteligenti care, desi agresati de urat, nu si-au pierdut dragostea, imaginatia si umorul. Ambalajul Cuculand™ Ice Tea transmite instantaneu esenta brandului—puritatea si libertatea.

Un brand prin excelenta experimental, Cuculand™ s-a lansat preponderent on-line si prin retelele sociale, iar website-ul www.cuculand.ro ofera in sine o abordare neconventionala a comunicarii si o experienta inedita a brandului. Principalul vehicul de comunicare media al brandului va ramane cel online, in formele cele mai neasteptate si provocatoare pe care si le poate permite. Identitatea grafica, ilustratia si toate aplicatiile sunt rodul creatiei intregii echipe de designeri Brandient (Cristian ‘Kit’ Paul, Cristian Petre, Bogdan Dumitrache, Eugen Erhan, Ciprian Badalan, Iancu Barbarasa), cu ajutorul important al echipei TreeWorks, condusa de Catalin Tenita pentru programarea site-ului, si al lui Camil Tulcan pentru proiectul video de pe site.

“Parafrazand minunata fraza a lui Borges, as putea spune ca ‘traim intr-o tara aiurita in care Cuculand face parte din normalitate’. Dar nu-i asa ca tocmai asta ne-a motivat sa cream un brand atat de atragator?!” Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii™. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort etc. Mai multe informatii pe websiteul companiei (www.brandient.com ).

Daca ti-a placut acest articol poti sa lasi un comentariu sau sa subscrii la acest blog, iar viitoarele articole vor fi trimise catre "feed reader"-ul tau.

Comentarii

Nici un comentariu.

Lasa un comentariu

(necesar)

(nu va fi facut public)(necesar)