* Nişă sau comedie?
Deşi am dori să devenim o interfaţă online a unei arhive de informaţii şi lucrări din industria publicitară locală şi internaţională, ştim că acest lucru e oarecum imposibil, aşa că mizăm pe “filtrul” nostru personal în postarea pe acest site a diferitelor execuţii publicitare.
Primit online de la R.R., spotul pentru Cinzano Fernet de mai jos, ascunde sub scenariul ilar o nişă aproape neexploatată la noi, cea a minorităţilor sexule.
Stau şi mă gândesc dacă românii sunt pregătiţi pentru aşa ceva?
Atât în ce priveşte piaţa de produse pe astfel de nişe, cât şi comunicare şi poziţionarea pe asfel de segmente de piaţă.
ne dăm cu părerea print-un comentariu?
Daca ti-a placut acest articol poti sa lasi un comentariu sau sa subscrii la acest blog, iar viitoarele articole vor fi trimise catre "feed reader"-ul tau.
ma bucur sa fiu de folos, mi+as da si cu parerea da inca mai am de invatat