David Beckham – cum nu l-ai mai văzut vreodată


David Beckham este protagonistul unei campanii de imagine care îl plasează artistic între Michelangelo şi Terminator

Ca urmare a succesului internaţional al celui mai recent de lux al său, AURA, Motorola a realizat o nouă şedinţă foto cu unul dintre cei mai faimoşi sportivi al momentului, David Beckham.

Imaginea – o interpretare modernă a sculpturii clasice renascentiste, împletită cu aspectul modern şi tehnica exclusivă cu care a fost lucrat telefonul de lux pe care îl promovează – va fi lansată ca parte a unei campanii globale de advertising ce va începe la sfârşitul acestei luni sub numele “David – as never seen before”.

Şedinţa foto a fost regizată în centrul oraşului Milano de către faimosul regizor Anthony Mandler, iar rezultatul final (care a urmat unei etape tehnice de post-producţie), reprezintă designul futurist al telefonului. Imaginea pune în balanţă design-ul şi funcţiile corpului uman în comparaţie cu dispozitivele mecanice, descoperind astfel farmecul lui Beckham şi al telefonului.

“AURA” este inspirată de ceasurile de lux, cu peste 200 de componente din inox, cu articulaţii elveţiene şi cu un corp sculptat manual – proces care durează pentru fiecare telefon mai mult de două săptămâni.

Ecranul circular, primul de acest fel pentru orice telefon mobil, oferă imagini strălucitoare în 16 milioane de culori în 300 dpi şi este protejat de o lentilă din safir de 62 de carate – unul din materialele cele mai rezistente la zgârieturi.

Rafinamentul telefonului l-a impresionat şi pe Beckham, care a declarat: ”Motorola pare că vine mereu cu ceva diferit, un concept pe care nimeni nu l-a mai abordat, şi asta au făcut şi în cazul AURA”.

”Mie îmi plac ceasurile clasice, aşa că un telefon care-şi expune în felul acesta mecanismele şi e în acelaşi timp şi foarte stilat e cu adevărat extraordinar. Când îl ţii în mână, simţi că deţii ceva cu adevărat special”, a adăugat el.

Mai multe informaţii despre AURA şi despre şedinţa foto cu David Beckham, puteţi găsi la www.motorola.com.

Despre Motorola
Motorola este cunoscută în toată lumea pentru inovaţie în domeniul comunicaţiilor şi se concentrează pe evoluţia modurilor în care lumea se conectează. De la infrastructura comunicaţiilor broadband, mobilitatea întreprinderilor şi soluţii de siguranţă publică şi până la video de înaltă definiţie şi dispozitive mobile, Motorola conduce următorul val de inovaţii care îi ajută pe oamenii, pe întreprinderi şi chiar pe guverne să se conecteze între ei şi să fie mai mobili. Motorola (NYSE: MOT) a avut în 2008 o cifră de vânzări de 30,1 miliarde USD. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.motorola.com.

Daca ti-a placut acest articol poti sa lasi un comentariu sau sa subscrii la acest blog, iar viitoarele articole vor fi trimise catre "feed reader"-ul tau.

Comentarii

Nici un comentariu.

Lasa un comentariu

(necesar)

(nu va fi facut public)(necesar)